Naujienos

Lietuvos Rizikos ir Privataus kapitalo asociacija

Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją

Į „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“) Ukrainos rizikos kapitalo fondas „Genesis Investments“ ir Lietuvos „Iron Wolf Capital“.
Investuotojai pabrėžia, kad skaitmeninės reklamos rinka net per pandemiją auga.
Startuolis siūlo reklamos stebėjimo ir konversijų priskyrimo įrankius reklamos specialistams bei agentūroms.
„RedTrack“ įkūrėjas prieš keletą metų persikėlė gyventi į Vilnių ir čia sutiko kitus komandos narius.

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“), siūlantis reklamos stebėjimo ir konversijų priskyrimo įrankius, iš Ukrainos rizikos kapitalo fondo „Genesis Investments“ ir Lietuvos „Iron Wolf Capital“ pritraukė maždaug 425.000 Eur finansavimą.

Lėšos, anot V. Zhovtenko, bus naudojamos kuriant naujas „RedTrack“ platformos mašininio mokymosi funkcijas ir tobulinant priėmimo bei supažindinimo su sistema procedūras (angl. Onboarding).

„Ši investicija pabrėžia keletą svarbių tendencijų. Skaitmeninės reklamos rinka klesti. Net COVID-19 pandemijos metu interneto reklamos rinka auga. Nors įmonės planuoja mažinti šias išlaidas 2020 m., šiuo metu dar pastebime 7% augimą, palyginti su 2019 m. Atsižvelgiant į didėjantį dėmesį efektyvumui, tikslių ir prieinamų reklamos kontrolės priemonių poreikis tampa neatidėliotinas. Todėl labai džiaugiamės galėdami palaikyti „RedTrack“, – komentuoja Vitalijus Laptenokas, „Genesis Investments“ pagrindinis partneris.

2018 m. įkurta „RedTrack“ rinkodaros bei reklamos specialistams ir agentūroms siūlo įrankį („SaaS“ platformą), leidžiantį vienoje vietoje realiuoju klaiku stebėti konversijos duomenis iš daugybės reklamos kanalų ir analizuoti investicijų į reklamą atsiperkamumą.

Konversija, pasak „Goolge Ads“ žinyno, – tai veiksmas, kuris skaičiuojamas kaskart, kai kas nors sąveikauja su reklaminiu skelbimu (pvz., spusteli teksto skelbimą, interaktyvų blokelį ar peržiūri vaizdo įrašą) ir atlieka įmonei (ar kitam reklamos užsakovui) vertingą veiksmą, pvz., įsigyja prekę internetu arba kreipiasi į bendrovę, pvz., telefonu.

„RedTrack“ koziris, anot kūrėjų, – mašininio mokymosi sistema, gebanti stebėti ir analizuoti konversijos duomenis interneto svetainėse, nenaudojant trečiųjų šalių slapukų, kuriuos dabar blokuoja vis daugiau naršyklių.

„Yra du atvejai. Pirmasis – kai konversija įvyksta vadinamosios vartotojo sesijos, t. y. apsilankymo svetainėje, metu. Tada galime perduoti informaciją naudodami „JavaScript“ įrankius ir slapukų tam nereikia. Bet tai ne visada tinka mūsų klientams. Kitu atveju slapukus naudojame, bet jie yra ne mūsų, t. y. ne trečiosios šalies, o pačių mūsų klientų (angl. first party cookies generated by our customers)“, – apie sistemos veikimą pasakoja V. Zhovtenko.

Visą VŽ straipsnį skaitykite čia: https://www.vz.lt/

Daugiau naujienų:

„INVL Baltic Sea Growth Fund“ investuoja į pirmaujantį medicininės mobilumo įrangos gamintoją
Investuotojai tiki saulės jėgainių startuoliais
Koinvesticinis fondas investavo į dirbtinio intelekto sprendimą širdies ligoms tirti
„Livonia Partners“ pardavė savo pirmąją investiciją – estų „Thermory“
Baltijos šalių privataus ir rizikos kapitalo rinkos apžvalga 2010–2019 m.
„INVL Baltic Sea Growth Fund“ fondas įgijo kontrolinį „Eco Baltia“ akcijų paketą
Startuolis „Multiorders“ pritraukė investiciją iš „Startup Wise Guys“
Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas įsitraukia į Baltijos startuolių ugdymą
LitCapital sėkmingai realizavo UAB NNL LT investiciją
Lietuvos rizikos ir privataus kapitalo asociacija: nauja valdyba, iššūkiai ir pagalba verslui